s o f i e -

be careful who you love

Nu är jag hemma i järpen igen, så nu ska jag berätta lite om min vecka.

Onsdags ¨
åkte hem till järpen på dagen från stan, och när jag kom hem så var hela min släkt hemma hos mig redan. myspys! jätte kul att träffa alla samlade :D min kusin caroline också, som bor i prag nu mera stannade några dagar längre, så alla han träffa henne, så de va jätte kul. på kvällen blev det middag,tipsrunda, skratt, bad, basta och massa mer :)


 
Torsdag
klev upp rätt så tidigt eftersom jag skulle med 20 över elva tåget till stan med sanna tina och emma! :) vi tog det bara lugnt och chillade på dagen, och taggade massa till kvällen. första kvällen på yran va jäkligt kul, takida spelade ju, de bästa bandet! :D fast jag och emma va ju inte så smarta så vi hade ju på oss klack skor, och mina hade jag aldrig använt förut, så jag fick fulla fötterna med skavsår, det började blöda osv. inte najs. så vi tänkte bara dra hem en sväng och byta skor sen komma tillbaka men så blev det ju icke. haha!

sanna och tinaa

Fredag
dagen började med att det var så jäkla bra väder så vi gick ut på mitt tak och stekte. sen drog vi ner på stan och kollade lite, men vi orkade inte vara där nå länge, det var sjukt varmt ute plus att de gick ju knappt att ta sig fram på stan för det var så mycket folk. sen på kvällen så drog vi först till ludde och hängde lite med dom, sen drog vi till yran. inget speciellt bra band var det som spelade, men de va kul ändå!


Lördag
vi gick ner till badhusparken efter vi vaknat på morgonen, där var de sjukt mycket folk eftersom e.m.d skulle spela, vi trodde dom skulle spela två men dom började säkert spela tre eller nåt, för det var någonting annat på scenen innan, så vi gav upp orkade inte vänta nå mer. taggade sjukt mycket för kvällen när vi kom hem. lördagen var bästa kvällen helt klart!Lady gaga lady gaga! Och jag skulle ju se dead by april och amy mcdonald men missade ju såklart båda av dom, så jäkla typiskt... men annars va kvällen toppen! Men jävlar va folk det var på lady gaga, haha jag och robin tappade bort emma robin och louise när vi skulle ställa oss nånstans. så vi stod väl inte på nåt jötte bra ställe, men fick sitta på hans axlar så då såg jag perfekt ;)

visst gjorde vi snygga lady gaga t-shirtar? ;)


Söndag
Jag och sanna chillade hela dagen, åkte till ludde en sväng och hämtade de vi glömde i fredags, och sen drog vi på max och käka, olle och jonte följde med. sen på kvällen var vi med robin och robin, var mest ute hela kvällen, sen åkte vi hem till mig och kollade morgan pålsson, kung filmen :) vi skulle åkt hem med tio bussen, men stannade en natt till. så vi tog tio bussen imorse ist, så ni kan ju gissa om jag är trött nu.
 sannni banni
 and mee myself!

Aja nu är yran över, och tack till alla som gjorde den så sjukt kul! :D  ser redan fram emot nästa år! Inge länge nu kvar av sommaren, buuuhu :( får göra det så kul som de kan bli dom sista veckorna! men nu håller mamma på att göra pannkakor, mumma. skriver mer sen. pusssssssss


Kommentarer
Postat av: sberglund

woooooooooooo :))))) :D

2009-08-03 @ 13:13:54
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0