s o f i e -

hungrig, trött och förvirrad

jo förresten, Har jag berättat att alla mina bilder och musik är borta på datan? ALLTING ÄR BORTA! :o
jag va tvungen att formatera om den, eftersom den dampade. Så nu har jag inga bilder, ingenting helt enkelt. så det är bara att börja om på nytt. störande iaf

Kom iaf nyss hem till lägenheten. har slaggat hos en kompis inatt, inte ätit någonting sen middagen igår, så är vrååål hungrig. Idag blir det hårfärgning, ska bara färga bort utväxten och det som har blekts av solen, så de blir samma gamla vanliga brun färg, börjar bli ganska less på den, vill göra nåt nytt med mit hår men vet inte vad? får bli en annan gång.

men nu ska jag ta mig lite käk. och typ sova, nej det får jag inte. håller ju på att ställa om dygnet nu, så de blir tidiga kvällar den här veckan.. för ni vet ju vad måndag innebär. skola skola skola


Kommentarer
Postat av: Anonym

torsdag ( i morn ) innebär skola skola skola :(

2009-08-19 @ 13:17:25
Postat av: elin

det var jag som skrev men det försvann !

2009-08-19 @ 13:17:50
Postat av: sofie SV

jag tycker synd om er som börjar imorgon :(

2009-08-19 @ 13:21:17
URL: http://sofieejohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0