s o f i e -

jag är arg

arg på min data som inte vill fungera som jag vill! den brukar ju aldrig strula såhär ju?! blä blä

kom iaf hem för en stund sen, jag och tina va på stranden och grillade lite maschmallows och pratade om allt mellan himmel och jord.  jag emma och ida, sitter och kollar på nåt program just nu på fyran (the inventor) eller vad de nu heter, det är en tjej som har kommit på en as smart BH, där inte banden syns på ryggen, as smart tycker jag. jag skulle köpt den direkt om den kom i affärerna :)

men nu är jag så trött så jag tror de blir sängen. godnatt och sov gott everybody, pussss

grilla grilla

Kommentarer
Postat av: elin

det där med bh:n var faktist smart ^^ haha

2009-08-10 @ 01:19:50
Postat av: sofie

Ja om den är! jag har massa linnen de inte är någon rygg på som jag inte kan använda bara för bhn syns. så hoppas dom går att köpa snart iaf :)

2009-08-10 @ 11:12:18
URL: http://sofieejohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0