s o f i e -

sista dagen på sommarlovet

I'm hoome now, mamma sjudsa in mig för en halv timme sen kanske. Och de är ju kalas väder ute ju, så får se vad jag hittar på idag (eller ja halva dagen har ju typ gått) orkar inte sitta inne och dega iaf. daniel (min bror) kommer snart hit, så jag sitter och väntar på han just nu. sen ikväll kommer annie. HALLÅ NU ÄR DET BARA EN DAG KVAR! sen är det tillbaka till verkligheten. jag vill ju ha mer lov, och mer sommar. det är läskigt va fort den här sommaren har gått egentligen?

men nu ska jag ta mig lite fika och vänta på brorsan. pusss

haha tänkte ju lägga in bilder sen i fredags men jag tror jag ångrar mig, ingen blev speciellt bra. dom dyker nog upp på facebook eller så ist

annie & jag iaf! ♥

Kommentarer
Postat av: elin

vill jag ens se dom bilderna sofie? ;) hahaha ! <3

2009-08-23 @ 15:59:34
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: sofie

Haha, självklart att du vilL! ;) <3

2009-08-23 @ 16:28:54
URL: http://sofieejohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0