s o f i e -

Torsdag

kom nyss hem, har vart på stan och fikat med pär emma och lizette :) ska snart ner på stan igen och möta sanna, det gillas. har inte träffat henne på evigheter!

jag är heeelt slut känns det som, hade ju vanliga lektioner idag på skolan, visst det var inte så jobbigt gick mest igenom massa saker, haha men jag är inte så bra på att lyssna. så ja, men iaf får väl ta med en termos med kaffe när vi ska gå till fyra om dagarna, annars kommer jag verkligen inte orka ;p

men jaja, ska ta mig nånting och äta nu. sen möta sanna. tjao
PS. imorgon är dte helg! (Y)

Kommentarer
Postat av: emma

trevligt :) ja, vi måste införskaffa en vattenkokare, så ni kaffedrickare håller er vaken :)

2009-08-27 @ 17:29:30
Postat av: s

wiiihoooo

2009-08-27 @ 18:10:13
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: ja,det är nästan det godaste som finns :) där iaf :)

2009-08-27 @ 23:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0