s o f i e -

trötter

ja, bloggen får se ut såhär så länge kommer ändra lite imorgon men orkar inte göra det nu. blir ju så snabbt less på min design så det blir mycket varitation.
snart blire nog fan sängen känner jag, börjar ju 8.15 imorgon, plus att vi börjar med lektioner, jippy...
imorgon efter skolan så kommer sanni banni och hälsar på mig till fredag, hon skulle egentligen också gå pc, men ändrade sig i sista sekund och valde järpen ist, snyft..

nej nu blir det sooova så jag orkar ta mig upp imorgon. sätter klockan på halv sex så jag kan snooza en timme eller två.

den här låten gillar jag


Kommentarer
Postat av: sanna

ja men precis kära du, är påväg nu :D

2009-08-27 @ 15:55:39
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0