s o f i e -

just remember to always think twice

elin har åkt nu. idag har vi vart ner på stan och handlat en massa (eller ja det var jag som handlade), så just nu är jag hemma i lägenheten, måste snart börja diska.... men jag orkar bara inte just nu.  tänkte ju lägga in massa bilder som jag och elin tog igår, men har ju sjklart glömt sladden i järpen -.- så får vänta tills på måndag då jag kmr dit igen, så får jag lägga in dom då ist. Imorgon blir de leksand också, med jolin och stefan, vi ska hälsa på släkten, myspys. har ju inte ´vart i leksand på hela sommaren, så ser verkligen fram emot det. men jag måste gå nu. bloggar mera sen. pusss

'cause the lie becomes the truth
 

Kommentarer
Postat av: elin

tack för dom här dagarna, lika kul som alltid ! <3

2009-08-13 @ 18:03:41
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0