s o f i e -

your love

godmorgon godmorgon

vaknade imorse av "soofie vart är hårfönen?!" då var det elin som va uppe och donade, hon började ju nio idag stackarn, och jag somnade om som en stock sen, tvingade mig upp kvart i elva för jag kan ju inte ligga och sova bort hela dagen nu när jag äntligen börjar bli trött vid tolv halv ett igen. måste man så måste man.
Och nu är det bara tre dagar kvar till skolan?! :O herregud...  jag vill ha mera sommar, så är det bara. hoppas jag valde rätt linje nu bara, det känns rätt iaf! :)
Och pc, de är ju ingen liten skola heller,  kommer nog ta ett tag innan man lär sig, kmr gå vilse en hel del första veckorna, höhö.


annie kommer till mig idag, runt två eller nåt sånt. har inte träffat henne på hela sommaren?! Sen kanske emma kommer också, vi får väl la se. Och ikv blir det utgång! kommer nog tas en hel del bilder, som jag lägger upp sen!

men nu blir det frullebulle, ha en najs fredag allihopa! :) pussss



Kommentarer
Postat av: elin

även att du inte hörde att jag klev upp och duscha :P lat unge !

2009-08-21 @ 12:59:10
Postat av: sanna

funnyyy. jaaa men fan vad bra att vi kommer gå på samma skola hörru !!!

2009-08-21 @ 13:08:46
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0