s o f i e -

I'm back!

Nu kommer en hel drös med bilder

Kvällen med pelin
vi hittade en söt liten park med söta små blommor, så vi tänkte "varför inte stanna och ta kort?" haha kan ju inte påstå att bilderna är sådär skit snygga, men de sket väl vi i! ;)




Helgen i leksand
det var  jobbigt att åka därifrån imorse, har haft de jätte trevligt ihelgen.
jag jolin och stefan kom fram runt ett till leksand på fredagen, chillade bara och så på dagen, sen efter maten så cyklade jag och jonatan ner till ejendals på hockey match, sen när vi kom hem så hade mamma och pilla också kommit, så då var det full rulle hemma där, det blev musik och massa skratt hela kvällen.
lördagen,så var det tänkt att jag och jonatan (kusin) skulle på sommarland, men blev inte så, så tog det bara lugnt på dagen, på kvällen va vi på hockey match allihopa, leksand-mora, leksand vann såklart.
På söndagen var vi och bowlade, var tänkt att vi skulle åka hem då men ville stanna en dag till. Så det har vart en toppen helg iaf! :)


Kom som sagt hem imorse, var istan en sväng på dagen tills mamma kom och hämtade mig och jolin, så jag följde med hem till järpen, har vart med tina ikv, vi har bara chillat. Imorgon åker jag till stan igen, ska fixas och trixas lite mer i lägenheten. godnatt på er, sov sött! PUSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: elin

äh, vi är alltid snygg ;) <3

2009-08-18 @ 01:05:35
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: sanna

jag vill också kommma to your place !!

2009-08-19 @ 17:51:30
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0