s o f i e -

you can never break me

åh min data kan ta sig nånstans! den fuckar sig hela tiden. jag kan inte se om de är någon som har uppdaterat i sin blogg, de är bara massa gamla inlägg, så jag får gå till pillas data och läsa bloggar -.-  vilket jag inte orkar, att springa dit hela tiden,nej de gör jag inte. så jag hoppas att min data fixar sig snart, den brukar vara så bra att den fixar sig av sig själv ibland, jag har till och med vattenskadat min data riktigt rejält och den repade sig efter det. inte illa, men just nu har jag lust att slänga den i väggen. blä

sitter just nu och väntar på tina,vi ska iväg till stranden eller nåt, är ju kanon väder nu ikv! :) Och hon är äntligen hemma, fast bara över en dag för imorgon åker hon bort igen, som om de inte räcker att vara borta nästan hela sommarlovet redan? haha

JAG HAR ONT ÖVERALLT! träningsvärk ogillas

 michael jackson michael jackson michael jackson, kan man få nog av han? svar nej.

Kommentarer
Postat av: elin

har också sån jävla träningsvärk :( så jääävla drygt !

2009-08-09 @ 21:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0