s o f i e -

flames appear in your eyes

kom nyss hem från första jobbdagen i hallen, och jag kan ju börja med att säga att jag är HELT JÄKLA SLUT, mina fötter värker och min mage skriker på maaat. Det var inte så jobbigt som jag trodde de skulle vara, eller ja på slutet blev det jobbigt, jag menar efter åtta timmar är man rätt less. Bara sex jobb dagar kvar nu, men det ska nog gå bra :) Ikväll blir det till att vila big time så jag orkar jobba imorgon. Sen efter jobbet imorgon så drar jag till stugan -.- (i gräftåvallen) och firar jul. Kommer antagligen till järpen på söndag igen, men vi får se hur de blir med det. Nu ska jag kolla om maten är klar, byeee :)

Kommentarer
Postat av: sberglund

nyår då,bruttan?

2009-12-22 @ 20:33:37
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0