s o f i e -

I dina ögon var det lättare att va

Käkade nyss (langos) haha, fråga mig inte vad det är men förjävla gott var det iaf :) men kan förklara lite kort om någon är nyfiken. Man rostar deg, så det blir som ett platt bröd. sen så har man massa tillbehös och sås till, så gör man det som en macka. SKIT GOTT
Har vart i åre hela dagen också, hade en mjukstart på jobbet. Och det var inte så jobbigt som jag trodde, vi gick bara igenom massa saker och gjorde några besikningar. Nu i år kommer vi vara på samma ställe hela tiden också, så det känns skönt. Längtar till löööön :) Hade en mys kväll igår också. Nu ska jag färga håret på mamma, och sen så ska hon klippa/toppa mitt hår så det kan växa och bli långt. Puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0