s o f i e -

in my head there is only you now

hej hallå
sitter just nu på jobbet och väntar på att klockan ska bli fem (när mamma slutar) så jag får åka hem någongång. Dagen har gått ovanligt fort, men är ändå slut som artist.

färgade som sagt håret igår, nu är jag äntligen brunett igen :) Men är dock inte nöjd, för jag fick för mig att jag skulle slinga två slingor på sidorna och det blev ganska misslyckat. Så tror att jag köper en till färg ikv och tar bort en slinga så jag bara har en kvar. Så blir det som jag hade förut helt enkelt, bild kommer senare.

old pic


Kommentarer
Postat av: elin

vart säkert fint :) <3

2009-12-29 @ 16:41:12
Postat av: sanna

men snygggging!! :)

men vad långt hår du har fått,extentions(stavning)? :)

2009-12-29 @ 17:59:04
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: Sofie

SV: tack babes :) Haha nejnej, om ni kollar vad som står ovanför bilden så står det "old pic" alltså jätte gamal, men jag önskar jag hade så långt hår igen :)

2009-12-29 @ 18:36:50
URL: http://sofieejohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0