s o f i e -

It doesn't matter who's wrong or right

ska börja med att säga grattis till tina som fyller 16 idag, grattis gumman ♥ Hoppas du haft och får en as bra födelsedag!


Kom nyss hem till järpen. Måste bara säga att fan va skönt det känns att ha JUL LOV! :D Underbart. Skoldagen idag var rätt slapp, hade inga riktiga lektioner eller sådär så gick fort, efter skolan så åkte jag och annie på maxi, för annie skulle köpa sina choklad askar, hah. Annie drog skönaste vurpan när vi skulle gå där ifrån, HAHAHHA. Hon hamnade på magen, och lite senare så vurpade jag. Ursch, gillar inte snön! Men det var kul iaf  ;) Men nu är jag iaf hemma, Och det känns skönt. Imorgon är det jobb på mammas jobb, är verkligen opepp på det. Men om man vill ha pengar så. Nu är det snart mat, så ska kila! Hörs sen, Puss

juste tog kort på middagen vi lagade igår, det var mumma det!!

den här sötnosen flytttar in hos mig efter lovet i fem veckor, tills morfar kommer tillbaka från cuba! :)

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Nej i undersåker, åker till järpen om en vecka igen.. dudå? vad ska du göra på nyåår? ;) vi borde hitta på nått på lovet iaf <3

2009-12-21 @ 20:53:37
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/
Postat av: elin

grattis tina :) och du & jag måste hitta på något på lovet! hoppas du får bästa lovet iaf <3

2009-12-21 @ 21:07:20
Postat av: sberglund

du skojar? FYFAN VAD SÖTTTT!!!!!!!

2009-12-22 @ 17:02:49
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0