s o f i e -

It's in your hands now, hanging on to the hopeful words

Kollade nyss klart på desperate housewives, ojoj undrar hur de går i nästa avsnitt, sjukt spännande var det iaf ;) var en lång dag idag på skolan, och som vanligt på slutet av alla tisdagar har vi gympa. Och idag vart det strykes träning, hah trodde jag skulle dö i slutet eller nåt. När jag slutade så gick jag ner på stan och träffade tina, vi käka och julhandla lite. Så nu är jag nästan klar med alla julklappar :) känns skönt. Ska iallafall sova nu, upp tidigt imorgon -.- godnatt

PS.jag och emma söker en tvåa (helst på frösön) om någon vet nån, hör av er :)


Kommentarer
Postat av: elin

det avsnittet var så jäääävla bra! även att det var sista :( <3

2009-12-08 @ 22:41:17
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0