s o f i e -

Just tell me where to go, just tell me where you wanna meet

vaknade nog på fel sida idag känner jag, har vart allmänt irriterad och trött hela dagen.. Men man kan inte vara på topp jämt antar jag. Kom nyss hem från skolan, och är så jäkla slutkörd i hela kroppen. Hade ju gympa sista lektionen och det var boxning, trodde jag skulle svimma där på slutet ;p hah. Nu ska jag duscha och käka sen så ska jag dra vidare till frösön och hälsa på tina! I hennes lägenhet, har ju inte hunnit vara där någonting än satt. Ska färga henne hår också så de blir trevligt :) Puss!

en gamal bild på mig och sanni<3


Kommentarer
Postat av: sanna

<3

2009-12-01 @ 21:46:51
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: elin

så fina!

2009-12-01 @ 21:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0