s o f i e -

måndag

godkväll. Uppdateringen har inte vart så bra idag som ni kanske märkt, men har som inte hunnit. Slutade vid halv tre idag, drog ner på stan för lite julklapps köpning med tina och cissi. Har typ köpt klart alla julklappar så jag köpte bara örhängen och läppstift till mig själv. Sen efter några timmar på stan så drog jag och tina upp till mig, käkade soppa (gulachsoppa, bästa som finns) och vi har bara chillat ikv. Har nyss kollat klart på the boat trip as rolig film! hah. Säger godnatt nu för är meeeega super trött, kommer somna vilken sekund som helst! upp tidigt imorgon också, ska ju ha prooov på slutet och jag som inte pluggat någonting... Ha, känns bra. Godnatt på er. pussss


Kommentarer
Postat av: sberglund

najjsbajs,bruttan!:)

haha nej den filmen suger min stortå;)

2009-12-15 @ 02:32:12
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: elin

förstår fortf inte att du kan tycka det är gott sofie ;)

2009-12-15 @ 08:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0