s o f i e -

Så var det söndag igen.

Vaknade nyss, piggare än någonsin. Fast jag har blivit förkyld också, uvva. Ska baka lussekatter och pepparkakor idag med jolin och mams. Det ska bli MUUUUUMS hah man äter ju typ upp hela degen innan man har stoppat in dom i ugnen ens, men det är så det ska vara. Igår blev det rätt lugnt, jonatan kom också på besök så vi kollade på film och svullade natchos hela kvällen. Skönt att ta det lugnt också. Tror jag stannar i järpen ikväll och åker imorgon, känns som jag har mycket att göra som jag inte kommer hinna om jag åker ikv. Men vi får se hur jag gör, jag hinner säkert ändra mig några ggr innan dagen är slut. Nu ska jag kila, hörs mer sen. Puss 

 

Kommentarer
Postat av: T

Ja du kan åka med mig!! :D

2009-12-06 @ 14:59:31
Postat av: Pompz

Din hand till höger?

Isf har jag likadana armband som du ;D

2009-12-08 @ 08:40:32
URL: http://borgiinger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0