s o f i e -

So late and I wonder, If youre still thinking about me

Kom nyss till järpen, åkte med tina och hennes mamma hem från stan. Somnade direkt, är så sjukt trött. Skulle kunna somna nu, men det var nog för att vi klev upp så tidigt imorse. Vaknade halv sex imorse och var super pigg, och vi skulle ju upp sex men jag tänkte att jag kunde vila lite men då somnade jag ju sjklart och va skit trött när jag skulle upp igen. Men hade iaf en jätte mysig kväll hos lizzan i lit, och det var jätte roligt att rida :D hah, inte för att jag kunde någonting men det va kul endå. Och imorse så var det lucia i krykan, jätte fint var det. Sen fika på skolan, så hade vi bara två lektioner så slutade vi se. Jag emma och johanna gick hem till mig en stund innan vi skulle till sporthallen och kolla på amerikansk fotboll wargen-pc. vet tyvärr inte vem som vann för jag va tvungen att dra mitt i, men skulle tippa på att det var PC såklart, hihi. Ikväll så får vi se vad som händer och sker, är ju idol final också. Hejja hejja hejja Calle! :) Nu ska vi äta pizzaa, muuuums. Puss

bilder sen ridturen igår, och hennes söta hästar och hund!





And you were,
Heavens gift to the world,
You've got to live on!


Kommentarer
Postat av: Tina

Vilka söta Isizar hon hade! :))

2009-12-12 @ 01:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0