s o f i e -

This can't be happening, I need you back again


Our love will always exist

Vaknade väl runt halv tolv imorse så nu är jag super pigg. Kvällen igår tillbringades hemma, tina och sanna kom förbi en stund och kolla idol. Blev lite besviken att Erik vann, men det var ju förväntat med tanke på hans jävla röst. Det blev en rätt tidigt kväll eftersom jag var så sjukt trött hela kvällen/dagen. Men nu har jag laddat upp mina krafter så nu är man super pigg. Ska iallafall på byn nu en sväng med mami, ska köpa lite julklappar till pappa osv. Och imorgon är det jobb igen, känns inte så jobbigt som det låter faktiskt.

för mig va Calle vinnaren ;) 


Kommentarer
Postat av: elin

skärp dig :D erik är bäst sofie!

2009-12-12 @ 14:25:10
Postat av: Elenor

Tack Sofie! Calle är mycket bättre än Erik! Alla andra tycker bara om Erik ;o hihi

2009-12-16 @ 17:28:52
URL: http://ohyesellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0