s o f i e -

trött lördag

Hah, kanske dags att börja städa. Mamma kommer om en och ½ timme och hämtar mig. Vi ska ju till valla (offerdal) ikväll. Kvällen igår va roolig, inte för man kommer ihåg så mycket. Och den slutade som mina "party" kvälllar bruka sluta. Nej jag har inte tid för att sitta här, måste lägga på ett kol nu! Hörs antagligen imorgon, eftersom de inte finns nåt internet ute i skogen.. ;)

PS. Tog ju masssa bilder igår som jag skulle lägga ut, men sen råkade någon som inte kunde med min kamera att radera alltihop... kul. Så inge bilder blir det

Kommentarer
Postat av: elin

bakis gumman ? ;) <3

2009-12-19 @ 14:17:23
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0