s o f i e -

What else can I do, you're so beautiful how can I go on?

hejhopp. Käkande nyss (nudlar) det är väl det ända man äter när man bor i egen lägenhet. hah, nä men jag brukar faktiskt laga annan mat också ;p

jag var smidig idag när jag skulle gå hem från skolan, vurpade mitt på trotoaren när massa bilar åkte förbi. Haha, ville bara sjunka under jorden då. Urscha. men mina nya vinterskor är så sjukt halkiga, ramlar hela tiden får sätta spikar i dom snart! ;) Och nu är det december också, glömde skriva det igår. Undra hur fort den här månaden kommer gå? troligen lika fort som dom andra. Men det är bra, för snart är det juuulafton! love it


bild på mig och sötan som jag saknar jätte mycket!


Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHAHAH! fyfan vad roligt :D jag höll också på att dra världens vurpa! <3

2009-12-02 @ 18:44:30
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: elin.

fin blogg :)

2009-12-02 @ 19:45:25
URL: http://eliinsandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0