s o f i e -

You cannot make it right, you cannot make it right again

Åh blir less på min data. Hade just skrivit ett inlägg sen så råkade jag trycka på en fjuttig liten knapp så försvann allting, ursch! Hah

Det jag skrev var iallafall, att jag just kommit hem till järpen. Jag fick gå hela vägen hem från skolan eftersom inte bussen gick längre och dom andra jobbar så är lagomt jäkla trött nu. Sov hela bussresan så de gick ganska fort, åkte även samma buss som lovis &lova som jag inte träffat på flera veckor så det var trevligt. Ska snart ta en powernap så jag orkar vara vaken ikv. Ikväll blire idol och mys med familejn som jag typ aldrig träffar. Sen så kanske jag hälsar på sanna och tjejerna om jag hinner,men det hoppas jag att jag gör :) Och senare kommer jonatan och hälsar på. Nu ska jag berätta va vi har gjort på våran omvårdnads lektion idag. Haha
Vi åkte ner på stan i olika grupper och sjudsade runt varandra i rullstol. Alla fick ett eget handikapp tex förlamad, så skulle man spela med hela tiden. Hah, det va skit kul. Så skulle man se om folk bemötte en anorlunda och det kan jag säga att dom gjorde. Dagen avslutades på älskade tehuset med en fet natchotallrik, (det godaste som finns tror jag). Imorgon så äre jobb, börjar 1. Har världens ångest eftersom jag verkligen verkligen inte orkar, så sjukt segt att städa. Men det är värt det när man får lön kan man säga ;). Nu ska jag fixa och trixa med lite annat. Puss

Beslutsångest över vad jag ska ha förhår färg. Men det funderar starkt på att färga rödrödbrunt efter jul :)


Kommentarer
Postat av: elin

rödbrunt sounds good :) <3

2009-12-04 @ 16:49:07
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: sberglund

jaa kom och hälsa på!

2009-12-04 @ 16:50:14
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0