s o f i e -

fredag

Hey kära blogg och läsare.
vaknade för en stund sen, har hunnit duschat ätit frulle och städat hamster buren, haha ´duktiga jag. Ska snart börja packningen till skåne, och det är inte lättast att packa om man ska vara borta en hel vecka, jag vill samtidigt ha med mig hela garderoben men jag ska shoppa en massa också, och det är inte mycket som ryms i min lilla resväska, så jag får ta med ändast de viktigaste och lite till :) när jag kommer hem så är det yran veckan :D hur najs är inte det då?! det är de man sett ifram emot mest ju! tredagars blir det ju också. najsnjas. men efter det är det ju typ inget kvar av sommatlovet... hur kan det ha gått så fort?! aja får njuuuta så länge det är sommar.

men nu ska jag börja packningen, bloggar troligtvis innan jag åker ikv också. pussen

bild från förra sommarlovet när jag och kajsa var i leksand. åh älska dom tiderna

Kommentarer
Postat av: Anonym

KOM HEM BBY<´3

2009-07-24 @ 13:40:51
URL: http://emillyaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0