s o f i e -

Hemma igen

Kom hem från sthlm idag, tåget kom väl från till stan runt två. sen åkte vi till nälden och hälsade på mormor en sväng, kom väl hem till järpen runt halv fem, käka middag, packade upp osv. Britneys Show igår var verkligen hur grym som helst! Hon är min största idol och äntligen fick jag se henne!! ;) Men som sagt, inte så mycket sömn under dom här dagarna, så nu är jag typ heelt slut. Så ska snart hoppa i sängen för att ta igen min sömn, men först lite bilder från konserten. ;)
Ps. håller typ på att bli sjukt könns det som, halsen huvet gör ont, men det är kanske bara för at jag är tröööt. vem vet liks ;)



v


Kommentarer
Postat av: s

awesome. men hon ska inte ha gråbrunt hår! UTAN BLONT

2009-07-17 @ 01:54:26
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0