s o f i e -

I don't know if I can yell any louder

Dagens låt  Pink - Please Don't Leave Me

Vaknade för en stund sen, om ca en timme ska jag till hc och ta en spruta (mamma ska ta sprutan) för fästingar som jag alltid gör var tredje år, gruvar mig som fan nu. jag klarar verkligen inte av sprutor, det får mig att rysa i hela kroppen, det gör inte speciellt ont men jag hatar det ändå, urscha. Och inte nog med det,  det är så deprimerande väder ute också. Vart har solen tagit vägen? Nu är det på tiden att den kommer fram, vi hade ju så fint väder nyss.

sånt här väder vill vi ha!


Kommentarer
Postat av: sanna

sprutaspruta!

ja men jag menar det,Jag blir skit less på vädret, USCH. solsolsol och värme förfan, nu får de ta och komma hit. <3

2009-07-07 @ 11:09:15
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0