s o f i e -

Nu har stjärnorna kommit fram

Sitter just nu och kollar på "so you think you can dance" tjejerna och killar kan verkligen dansa. och att se dom dansa sådär, får mig verkligen att sakna dasen så sjukt mycket... Det får mig att undra om jag valde fel gymnasie val, varför valde jag inte dans?! Men jag vill ju samtidigt gå omvårdnad, eftersom det är inom vården jag vill jobba när jag blir äldre,  tex sjuksköterska eller läkare. Så får hoppas jag valde rätt iaf! :)

Imorgon bär det av till stan, har fått massa saker från pillas gamla lägenhet till min som jag ska åka dit med imorgon,  ska greysa lite me det osv. Sen på fredag så kommer elin :D :D
Idag så va jag olle och daniel på markden här i järpen en stund, kolla runt lite osv. Men det regnade så de förstörde.. Fanns inte så jätte mycket intressant faktiskt, daniel och olle köpte munkar, Och dom var inte varma om man säger så. iskalla och jättesmå, inte värt.

Men men, ska packa ner lite saker från mitt rum.
Skrivs mer sen, puss


Kommentarer
Postat av: s

jaha så det blir omvårdnad ändå :(

2009-07-08 @ 22:27:12
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: elin

PÅ FREDAG KOMMER JAG ! :D <3

2009-07-09 @ 07:50:53
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: emma h

hej, såg att du ska gå omvårdnad du också, trevligt :)

2009-07-22 @ 02:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0