s o f i e -

when your world falls apart like shattered glass

haha bli inte chockad nu när ni ser bloggen, visst den är lite svart men ville prova nåt nytt, gillar att exprimentera lite ;p va så trött på det vita men jag lär väl ändra ganska snart igen eftersom jag blir så less så snabbt. jaja nu är det gjort, och min rygg är paj känns det som.

imorgon åker jag till stan, ska till papsi fast han är inte hemma, han åkte till gotland idag i tre veckor, wihoooooooo, haha.
jag ska vara barnvakt åt lillsyster och kusinerna från leksand, eftersom the adults ska på ståket imorn kväll. också kommer ju min morbror från nya zeeland och hälsar på eftersom han fyller eller har fyllt 50, så de är fett släkt kalas hos oss på onsdag. ojojoj haha, nej men ska bli kul att träffa alla, vissa träffar man ju inte så ofta ;)

stannar istan på tisdag också, får hoppas elin kommer in och hälsar på mig, kanske kör en repris från fredagen vi hade för några dagar sen, höhö.
sen blir det tredagars yran, lite sol på det så kan de inte bli så mycket bättre! nu ska jag kila. pussen

den här låten är så sjukt fin.

Kommentarer
Postat av: elin

bloggen blev nice :) och jag hoppas jag kan åka in då ! <3

2009-07-26 @ 23:11:47
Postat av: emmaohlssson .

designen vart ju as fin & bra :D:D <333

2009-07-26 @ 23:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0