s o f i e -

i'm back!

eller ja intrenet funkar bara på stor datan, inte på min bärbara så det va mindre bra. men är glad över att jag iaf har internett! :) Min vecka har bestått av jobb jobb och åter jobb. Börjar åtta på morgonen och slutar tre så ni borde förstå hur slut jag är när jag kommer hem, har ingen ork till någonting, badar ju hela dagarna så det suger verkligen musten ur än. Men helt okej, barnen är så söt och snäll så. Ikväll ska jag nog bara chilla och ta det lugnt med tanke på hur trött jag är nu, men ma´n vet aldrig vad som händer. Imogron är det midsommar, tänk midsommar?! har ingen sommar känsla alls, så det känns inte alls att de är sommarlov, skit trist tycker jag. hoppas på sol nu framöver.


förra året på skolavslutningen var allting på topp, vädret humöret och allt. Nu i år va det precis tvärt om, det spöregnade och sög, inge kul dag att gå ut nian på.

bild från förra året när emma och dom gick ut. jag emma cecilia och louise på bilden <3

Kommentarer
Postat av: eemaa

de är bra att du är tbx :)<3

2009-06-18 @ 19:57:25
URL: http://eemmaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0