s o f i e -

löördag

Nu ska jag berätta om igår kväll. Kvällen började med att jag och louise tog mopparna och åkte till olle där han och viking var. senare kom sanna tina ludde och jonte! Va i hålland ett tag och bara chillade, hade lite besluts ångest om vart vi skulle vara  osv, men så vi bestämde att vi skulle åka till åre för där var det massa folk hos boston, var inte där så länge så vi åkte tillbaka till olle igen. Senare på kvällen kom dogge och jerran. Faktiskt en helt okej kväll! Mycket skratt osv. :) Kom väl i säng vid fem inatt. Vaknade upp hos olle med värsta förskylningen imorse, så sjukt störigt. Den kommer nog hålla i hela dagen skulle jag tro :( Men men, när jag och tina skulle åka hem från olle så var det perfekt väder ute, ä'ntligen har värmen kommit tänkte jag, men när vi började åka en bit så började det såklart spöregna och hagla, så vi fick ta skydd under bron. så sjukt typiskt att det ska vara sånt skit väder hela tiden. Urscha. Skrivs mer sen. Pussen

lite bilder från igår, tog hur mycket som helst. eller nej förresten jag orkar inte júst nu. dom kanske kommer senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0