s o f i e -

SOMMAR LOV

Hej nu är jag tillbaka, eller sitter hos pappa just nu medans mamma och dom är på stan jag orkade inte följa med, känner mig rätt så sliten sen igår satt. Ska åka och kolla lägenheten sen, den som jag får 2 juli underbart ;)
Och nu är det sommar lov också, och hur skönt är inte det?! men har verkligen ingen sommarkänsla eftrersom de är skit väder hela tiden. Urscha
Hade skolavslutning igår också, och avslutnings fest sen på kvällen :) helt okej kväll! Fast de börja spö regna på slutet så det sög ju! Kommer sakna alla nior så sjukt mycket, känns så tråkigt att alla ska skiljas åt. Men men.

lite bilder sen middagen alla va jätte fina :) min kamera dog efter bara några kort-


bilder sen igårkväll


bilder sen avslutningen kommer sen!

Kommentarer
Postat av: eemaa

hahahahahahaha , snygg bild på cissssi ;)

2009-06-13 @ 16:23:12
URL: http://eemmaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0