s o f i e -

godnatt folket

Kom nyss hem. Kvällen spenderades med emma tina och sanna. Vi va först och grillade på tossön, men det började regna så sjukt mycket som tur satt vi under ett vind skydd. Haha va inte lättast att köra med mopparna sen, jag och tina lyckades ramla på leran,  mina byxor gick sönder och jag blev jätte skitig ;p men iallafall så åkte vi vidare till håkan, för emma skulle klippa han. Ja det blev som det blev ;) Och nu är jag hemma, reeedo för sängen. Kommer somna när som helst känns det som, så sjukt skönt att inte behöva ställa klockan på någon speciell tid och att bara få sova ut :)
Skrivs mer imorgon. Pussen 
PS, råkade ha min hjälm för nära elden så den smälte ölite granna ;P
 
lite flumm bilder på oss som vi tog




Här kommer bilderna från avslutningen,orkar inte lägga in alla nu

Kommentarer
Postat av: elin

hahah! bra gjort där med hjälmen ;)

2009-06-19 @ 00:45:10
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0