s o f i e -

you're the one.

Ja jag vet att min blogg har vart tråkigt på sistone men har bara inte haft tid med att bloggat, ska bli bättre på det, jag lovar! idag har jag och tina vart istan och shoppat, fast först givk vi till trafikskolan för tina skulle göra nåt moppeprov, tog lite längre tid än vad vi trodde men men. Handlade lite kläder osv, sen åkte vi hem med tåget.

lördags
tältning på havstoa (en strand) med olle viking louise tina och jonte. emma och sanna var också där en stund på kvällen fast åkte hem senare. sen kom det lite annat folk också. trevlig kväll må jag säga, men dock ingen sömn. haha men det är väl så det ska vara ;)

söndags
död i kroppen efter lördagen somnade till på flera olika ställen hemma, plus att jag brände sönder mig i solen.... igen.

får se vad som hittas på ikv, blir nog chill är  sjukt trööööt.

togs en del bilder, men dom läggs upp på fejjan ist!



Kommentarer
Postat av: Anonym

´SOFYYYYYYYYYYYYYy!

2009-06-30 @ 22:13:53
URL: http://emilyaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0