s o f i e -

And the best part Is when I’m in your arms

ska snart till och lägga mig, är huuuur trött som helst. Har ju varit uppe sen sex satt inte så konstigt. Mamma åkte för en stund sen. Hon har vart här och hälsat på lite, alltid trevligt :) Sista dagen imorgon på gruppboendet, känns verkligen skönt att ha det gjort. På fredag så ska vi bara vara på folketshus så det blir slappt. Imorgon så ska lizette sova hos mig, hon ska slinga mitt hår osv så de blir najs. Ääntligen så får jag bort den tråkiga brunfärgen, är rätt less på den nu, får hoppas det blir bra bara, att jag passar i det  ;p hehe lägger troligtvis in en bild imorgon på det! Nej nu hörrni så blire sooova, godnatt! Skrivs mer imorgon


Kommentarer
Postat av: Tina

Vilken färg? :)

2009-11-12 @ 08:22:16
Postat av: sanna

vad får du göra på gruppboendet?

det blir nog braaa med håret :) <3

2009-11-12 @ 10:03:47
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: Sofie

SV: jag ska färga ljusa slingor :)

2009-11-12 @ 11:15:26
URL: http://sofieejohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0