s o f i e -

But something happened for the very first time with you

Godmorgon! Sitter just nu och kollar reprisen på idol eftersom jag missade det ifredags. Fan va bra alla är, men mina favoriter är fortfarande reza och calle! Och nu är det söndag idag igen, och det betyder att det är skola imorgon men vi har inga lektioner ¨på hela veckan, och hur skönt är inte det? :D Nej nu ska jag äta frukost och fortsätta kolla idol. får se vad som händer idag, Skriver mer sen. Och nu är bloggen klar, för tillfället iallafall ;p


förlåt


Kommentarer
Postat av: elin

kuk fan! jag missade reprisen -.- blir youtube för mig!

2009-11-15 @ 13:57:16
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skit fin bloggg sofiee :) <3

2009-11-15 @ 22:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0