s o f i e -

I gotta feeling That tomorrow's gonna be a good night

Kom nyss hem. Jag och tina har vart hurtiga som har gått till och från willys ikv. Har vart och hälsat på andreas, druckit coola och bara chillat har vi gjort :) Och jag kan säga att det inte blir nå mer gående för mig ikv iallafall. Snart så blire soooova, och det ska sovas länge också! Är pepp på imorgon :D det blir utgång med mina babys! som jag saknat en massa. Så de blir trevlans. Och efter skolan imorgon så blire bodaborg med johanna och hennes kompisar :) Nä nu så tror jag att de blir sängen. Godnatt!



Och snart blire färgning på mitt nu oranga hår, hah
och jag är sugen på att färga det lite röd/brunt/lila ? eller jag vet inte. men vill iallafall inte att de bara ska vara brunt. Vi får helt enkelt se.
här är några snygga hårfärger


Kommentarer
Postat av: s

jaaaaa !! !:'D

2009-11-27 @ 00:08:31
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: elin

hör av dig så kan vi ses :D <3

2009-11-27 @ 08:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0