s o f i e -

I will love you 'til the day I die

men YES! jag är klar med analys skiten nu, och ni fattar inte hur skönt det känns?!!! hahaha. trodde det var mycket svårare än det var,och nu ärden klar och inskickad. får bara se vad man får för betyg också. Den var inte så pjåkig om jag får säga det själv. Nej nu ska papps hjälpa mig med matten, för vi har tydligen matteprov imorgon som ja fick reda på idag, hjälp! Och sen ska jag förmodligen dra mig hemmåt to the appartment. Och gissa vad de är imorgon,LOOOOOOOOV eller man kanske ska säga LOOOOOVE. eller vad snackar jag om, helg menar jag ju.haha snacka om att jag är borta. plugg suger verkligen musten ut en. Så därför ska jag inte skriva nå mer nu. Puss 

det ända rätta är att älska dig. men varför känns det så fel? kanske för du har sårat mig en biljon ggr. Men jag kan inte görs så mycket åt saken, du är sån stor del av mig.

Kommentarer
Postat av: elin

gumman! prata med mig om det är något <3

2009-11-26 @ 19:36:01
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: s

haha ",LOOOOOOOOV eller man kanske ska säga LOOOOOVE. eller vad snackar jag om, helg menar jag ju." :'D



<3

2009-11-26 @ 23:44:56
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0