s o f i e -

im gonna freeze the moment while we're together

Kom typ nyss hem från skolan, ska snart dra till pappa och käka. Orkar inte göra nån mat ikväll, så ibland är det faktiskt bra att bo nära pappa ;p höhö. Har fortfarande en äckligt jobbigt huvudvärk, har haft det hela dagen. Får ta en alvedon och hoppas det blir bättre. Haha försov mig big time imorse btw. Började halv nio, och jag hade ställt klockan på sju. Men jag vaknade åtta och då var det brottom vill jag lova, fick göra mig i ordning på en kvart och sen tar det ju ungefär 20 min att gå till skolan så jag fick springa, lagomt andfådd och svettig var jag när jag kom till skolan ;P hah, urscha.






Kommentarer
Postat av: elin

sv; varför har ni inte det ? :O är ni lediga? fast dans är inte så mycke "lektion" heller :) mest nöje! <3

2009-11-16 @ 18:16:11
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: Sofie

SV: För vi har någontinga annat än lektioner, typ föreläsningar om droger osv. Haha, ja de är sant :)

2009-11-16 @ 22:04:41
URL: http://sofieejohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0