s o f i e -

Lördag

hann inte skriva nåt igår,så min blogg har vart lite tråkig. Kom iallafall nyss hem från sundsvall, jag och pappa har vart på ikea idag, ÄNTLIGEn säger jag. haha har väntat på att åka dit länge nu, men nu har jag iaf köpt lite grejs till lägenheten, bland annat en klädställning, två hyllor och en hatthylla och sko ställ och lite annat. Kan lägga upp en bild imorgon på hur det blir, orkar inte fixa det ikv. Men ikväll så blir det iallafall film kväll med olle och carro. Trevligt trevligt :) Klippte han igår förresten, och snyggt blevre! Bara hojta till om du vill att jag ska klippa just dig, haha, tycker det är sååå kul att fixa och trixa med hår. Kanske sattsat på fel karriär? Nej frisör kan man bli när som helst, aja. Nej nu ska jag hoppa in i duschen och skynda mig och bli klar så inte dom får vänta allt för länge. ha en trevlig kväll folk! Puss


Kommentarer
Postat av: elin

lite brydd jag blev när du skrev att du var i bräcke ;) <3

2009-11-07 @ 22:30:19
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: s

fan vad kul :]

2009-11-08 @ 17:39:50
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0