s o f i e -

Ms Sjukling

tänkte göra ett snabbt inägg innan jag fortsätter kolla på filmen på trean (på smällen) skit bra film btw. Orkar inte göra så mycket annat fför är fortfarande sjuk :( febern vägrar att gå neråt. Tycker det är sjukt trist, för ville verkligen inte missa första dagen på praktiken.. Hoppas att jag mår bättre imorgon så jag kan gå på tisdag. Vill inte missa så mycket. Är ialla fall i järpen nu, mamma ville inte lämna mig själv istan när jag är såhär sjuk. Nej nu ska jag dricka några mer koppar te och sen sova! Och ni i klassen hoppas ni får det kul imorgon ;)
godnatt


Kommentarer
Postat av: s

stackarn! du får krya som fan så du blir friskiiis :):):) <3<3

2009-11-02 @ 00:29:32
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: Tina

Kryyyaa!! <3

2009-11-02 @ 10:24:44
Postat av: Sofie

Sv: taack mina pinglor <3 är på bättrings vägen nu :)

2009-11-02 @ 10:48:46
URL: http://sofieejohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0