s o f i e -

När du nuddat botten, kom ihåg mig då..

slutade nyss praktiken, och måste bara säga att det var så sjukt jobbigt att kliva upp imorse. klockan ringde väl halv sex men jag snoozade till kvart över för jag orkade verkligen inte, har knappt sovit nånting inatt heller? Gick bara inte att somna igår, för många tankat i mitt huvud just nu? aja, ska iallafall fixa lite här hemma, sen vid ett så ska jag fika med tjejerna nere på stan, dom har jag saknat en massa :) och efter det så kommer mamma och hälsar på som jag också har saknat btw. Nej nu ska jag trycka i mig massa mat och greja lite. Ha det bra, pöss!


Kommentarer
Postat av: elin

min snygging som jag saknar, måste måste måste ses snart <3

2009-11-11 @ 18:53:06
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0