s o f i e -

Took my heart to the limit, and this is where I stay

Hej hopp. Käkade nyss (pannkakor) och det är mumma det. Tina kommer om en stund, vi ska bara chilla. Har inte vart med henne på evigheter så det ska bli trevligt :). Skoldagen har vart grymt seg, har vart sjukt trött och seg fast det beror nog på att jag kom isäng två igår, hehe inte så smart när man ska upp tidigt precis.  Så blir nog en rätt tidig kväll ikv, Plus att jag har så sjukt ont i ryggen och i lungorna när jag andas? Hoppas det går över snart, eller ja det måste det. Nu ska jag kila, Puss på er!

sommar bild


Kommentarer
Postat av: Anonym

krya och hoppas det blir bättre :) <3

2009-11-23 @ 17:34:19
Postat av: Anonym

my sweethearts!

hoppas det blir bättre <3

2009-11-23 @ 21:38:27
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0