s o f i e -

Your love is the strength that I lean upon

Nuuu är det helg, och freeedag! Hur skönt är inte det då? Och är taggad inför ikväll, hoppas det blir en lyckad kväll ;) Har nyss snyggat till lägenheten, och ska börja fixa mig osv nu. Var ju på folkets hus idag, från 12 till två och kollade på teater med två från gruppboendet, var faktiskt as bra om jag får säga det själv. Och nu är äntligen den här veckan avklarad, och jag har kommit fram till att gruppboende är nog ingenting för mig, men det var kul att prova på. Nej nu har jag inte tid att skriva nåt mer. men kommer säkert tas en del bilder ikv som kommer ut sen. Satt, ha en bra fredag allihopa! Pöss

det bästa mina ögon har skådat! Och då överdriver jag inte.




Kommentarer
Postat av: elin

tänk och få gå upp på scen och krama han då ? :O som den där tjejen! shiiit

2009-11-13 @ 17:56:55
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0