s o f i e -

Your touch makes it hard to breathe

sitter just nu och kollar på one tree hill som går på femman, bara gamla avsnitt som jag redan sett 100 ggr men bra ända. Har ju vart hemma hela dagen idag och vilat mig eftersom jag inte fick gå på praktien idag heller. Och nu känner jag mig frisk och pigg igen, as skönt. Så imorgon får jag gå ut på praktik, hoppas jag inte missat allt för mycket bara. Tar 17.45 bussen till stan, så är framme runt sju. Skönt att få komma till lägenheten igen, när jag inte vart där på en vecka. Nu ska jag äta någonting, har inte ätit sen frukosten så är rätt hungrig. Puss


Kommentarer
Postat av: elin

hej finis !

2009-11-03 @ 17:12:15
Postat av: s

bra att du är på tillbaka väägen :)

2009-11-03 @ 21:17:59
URL: http://ssannaberglund.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0