s o f i e -

Your words make me whole again

Har inte orkat skrivit nånting idag fast jag vart hemma hela dagen. Tänkte bara säga att jag inte har någon feber längre :D känns jätte skönt! men har fortfarande lite ont i huvet och världens träningsvärk i magen efter allt hostande. Så får hoppas de går över. Jag får inte gå på praktien imorgon heller, eftersom pernilla (min mentor) och mamma tycker att jag ska se till att bli riktigt frisk först. Så på onsdag kommer jag kunna gå och imorgon kväll åker jag till stan också. Nej nu ska jag se till att få någon mat i magen. skriver mer sen. Puss

 

 

 


Kommentarer
Postat av: elin

bra att du börjar bli bra igen :) <3

2009-11-02 @ 20:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0