s o f i e -

Älskling hör på, jag tar steget ur vår sista dans

kom nyss hem, har haft utvecklings samtal vid fem sen åkte jag och mamma och gjorde några ärenden på lillänge. efter det så åt vi på donken, sen till daniel och nu är jag hemma. Utvecklingssamtalet gick bra, mycket positivt fick jag höra men dock det här "du och johanna pratar för mycket med varandra, så vi måste flytta på er" Haha va? så farligt äre väl ändå inte. Men aja ;p

Nu måste jag verkligen börja plugga, för klockan nio är det DHW så då kommer jag inte ha tid, men vilken otur att det var 2½ men just nu, kommer inte kunna slita mig från tvn på en halv timma iaf......
Och vet ni vad? vi har ju haft en grön månad (eller vad det hette) förra månaden, där vi skulle ha på oss en stegräknare varje dag och sedan skriva ner hur mycket vi gått. Och det lag som gått mest skulle vinna.. Och idag fick vi reda på resultaten med pris utdelning osv. Och vååårat lag vann!! jag brukar aldrig vinna någonting, så blev rätt glad. vi fick biljetter till bodaborg, så det ska bli kul :) 

Nej nu måste jag börja plugga -.- och ni som undrar vad, så har vi prov på nervsystemet på torsdag. Det är inte direkt lite vi ska kunna, satt. Take care, pussssss

min daarling annie


 


Kommentarer
Postat av: Annie Pannie

HAHAH, men allvarligt ?:P

Kan du sluta lägga upp alla jävla bilder du tar xD Hahah

2009-10-22 @ 21:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0