s o f i e -

And everytime I see you in my dreams

hej, väntar just nu på mat som känns som om det aldrig kommer bli klart, är bra hungrig just nu! men iallafall så tog jag ju sprutan idag mot svininfluensan. Själva sticket och det gjorde inte så ont, men det är ju efter som det känns. armen ömmar sjukt mycket, kan inte böja på den hur jag vill så det är rätt oskönt. men annars så gick det bra, kan inte bli sjuk nu iaf tummen upp för det. Ikväll så blire film kväll hemma hos sanna med hon och tina, har ju inte träffat tina på flera veckor :o så det ska bli riktigt trevligt! :) Imorgon far jag till leksand också, typ svin tidigt. Men det är bra så man kan sova i bilen. Ska vara där hela helgen, skönt att komma bort lite och träffa släkten osv. Lite synd att det var just halloween helgen vi skulle åka skulle vara kul att köra en repris från förra året halloween haha men men, hade ju iofs kunna stanna hemma om jag ville. men eftersom jag inte varit i leksand på länge så passar jag på att följa med plus att jag ändå är istan hela dagarna annars.
nej nu hoppas jag att det är mat snart, skriver mer ikv. Puss 

sanna jag tina


Kommentarer
Postat av: elin

ooh, snygga brudar ! vill också leka :( <3

2009-10-29 @ 23:00:57
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: s

:) . du får ha det så kul i leksand! <3

2009-10-29 @ 23:47:31
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0