s o f i e -

lördag

vaknade för en stund sen, så sjukt skönt med helg så man får sova precis hur länge man vill! fast ja om jag inte hade blivit väckt av min kära familj så hade jag nog sovit betydligt mycket längre.
Jonis bor hos mig ihelgen också, eftersom han har jour så blir det lättare för han. får se vad vi hittar på för något idag och ikv. Ska iaf klippa han och Olle lite senare, sen så ska mamma färga håret på mä! :) Nej nu ska vi hitta på nåt, hörs mer ikv! 

Hoppas alla får en bra lördag
puss


Kommentarer
Postat av: elin

detsamma vännen ! <3

2009-10-10 @ 13:58:46
Postat av: Anonym

saknar dig<3

2009-10-10 @ 15:09:23
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0