s o f i e -

for the very first time with you

slutade ett idag, eller ja iaf våran grupp eftersom att teatern var inställd. Och det behövdes verkligen för jag var så sjukt trött, tryckte säkert på snooz knappen 100 ggr eftersom jag skulle upp sex men klev upp kvart i sju ist, haha. typiskt mig
har vart så jävla flumm idag på skolan, typ skrattad åt allt och ingenting. roligast var ju iaf på matten hah, aja.

ska troligtvis vara med jonis ikv, i think! Om inte han ska till järpen och sova hos mig, haha det där lät konstigt men han har ju jour satt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Okej, sj åt jag nyss haha xD

2009-10-15 @ 16:45:18
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0