s o f i e -

I see firelight in your eyes.

åt nyss (pannkakor) muums. innan dess så var jag hos pappa en sväng och fixade med lite saker.
Hur som helst, provet idag gick väl sisodär. kunde ha gjort bättre ifrån mig känner jag, men får hoppas på det bästa iallafall. sen sista timmen så skulle vi på teater/circus med skolan, det var faktiskt skit roligt tycker jag. fick ha skit snygga 3D brillor på sig(se bilden nedan) osv. Och vet ni vad det är imorgon då? Jo LOOOV! eller ja efter skola så blire det men! hur skönt som helst.
ska städa upp lite i lägenheten nu. pusssss

hahah, så sjukt stygg bild på mig och annie med 3D brillorna.

Kommentarer
Postat av: Annie Pannie

men OMG, checka näsorna xD Hahaha

2009-10-22 @ 21:26:34
Postat av: Sofie

sv; HAHAHAHHA! det har jag inte tänkt på,men fan va skabbigt det såg ut ;o

2009-10-22 @ 21:30:57
URL: http://sofieejohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0